Їжа на винос: як збільшити прибуток бізнесу

У період карантину популярність доставки їжі почала зростати в геометричній прогресії. Оцінивши переваги, люди будуть продовжувати замовляти готові страви в кафе і ресторанах або купувати їх в кулінаріях найближчих супермаркетів. Тому впровадження подібних послуг стоять витрат часу та ресурсів зі сторони власників та керівників закладів громадського харчування.
Переваги впровадження послуги їжа на винос
Згідно з дослідженнями, ресторани і кафе, які ввели в перелік доставку готових страв, збільшили чек у середньому на 20%. Сьогодні ці формати є у багатьох закладах. Впровадити їх не складно, головне правильно організувати роботу і надати клієнтам унікальну пропозицію, яке вигідно виділить вас серед конкурентів.
Перш ніж приступати до широкої рекламної кампанії їжі на винос, відпрацюйте пропозицію на постійних клієнтів. Існуючі лояльні клієнти – найкращий старт для впровадження послуги. Згідно опитувань і маркетингових досліджень, ймовірність продажі постійному клієнтові нової послуги становить 60-70%, в той час як у нових клієнтів цей показник складає 5-20%.
Важливо оцінити, чи впорається обсягами їжі на винос кухня і персонал. Розробіть кілька готових пропозицій їжі на винос. Це може бути швидкий сніданок, лайт-бокс на роботу, бізнес-ланч або вечірнє меню для дому. Додайте в меню страви на винос, які користуються найбільшою популярністю серед постійних клієнтів.
Найбільш зручним для клієнта і заклади попереднє замовлення страв по телефону або через популярні месенджери. Для вас це можливість розрахувати необхідну кількість продуктів і навантаження персоналу, а клієнтові не доведеться чекати замовлення.
Правильна упаковка – важливий крок до успіху
Потенційні покупці їжі на винос завжди приділяють особливу увагу тому, наскільки зручно і якісно упаковані страви. В даному випадку має значення і збереження зовнішнього вигляду страв у посуді, і їх температура. Інвестування в міцні і надійні пакувальні матеріали з теплоізоляційними властивостями (там, де це необхідно) дозволить зробити так, щоб їжа залишалася привабливою і смачною.
Якщо готову страву передбачає соус, при транспортуванні його краще подавати окремо, якщо це допускається рецептом. Одноразові соусниці з кришкою дозволять доставити в цілості навіть рідкі соуси.
Для доставки гарячих страв відмінно підходять алюмінієві форми і контейнери і одноразові супниці з кришкою. Така упаковка дозволяє провести повторний готових страв у МІКРОХВИЛЬОВІЙ печі.
Для салатів і кондитерських виробів можна використовувати блістерну упаковку. Подібна посуд представлена в широкому діапазоні розмірів, що дозволяє підібрати потрібний формат під різні страви.
Упаковку для суші можна використовувати не тільки для подачі страв японської кухні. Такі плоскі тарілочки з кришкою стануть відмінним рішенням для красивої подачі холодних закусок, овочевих або фруктових нарізок, канапе. Не забувайте, що часто люди замовляють страви для фуршетів або прийому гостей, а в цих ситуаціях подібна тара більш ніж доречна і замінює сервірувальний посуд.
Складаючи список необхідних витратних матеріалів для упаковки їжі на винос, не забудьте замовити серветки, одноразові прилади, зубочистки і пакети, в які буде запаковываться замовлення. Ці та інші товари, які можуть стати в нагоді при організації їжі на винос, можна купити в інтернет-магазині Пакетшоп.