Продавець PaketShop розвиває свій бізнес на Prom.ua 5 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
4101 відгук
МІН ЗАКАЗ 400 ГРН. ПРАЦЮЄМО ПО ПЕРЕДОПЛАТІ. ВІДПРАВКА 2 ДНІ.Придбати

Товари для дому від офіційних виробників

+380 (99) 727-48-44
Відділ продажів
+380 (67) 139-47-80
Відділ продажів
+380 (93) 253-11-20
Відділ продажів

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

КЛІЄНТ ЗОБОВ'ЯЗУЄТЬСЯ ПЕРЕВІРЯТИ ТОВАР НА ПОШТІ. ЯКЩО ТОВАР ЗАБРАНИЙ БЕЗ ПЕРЕВІРКИ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗАЛИШАЄТЬСЯ ЗА КЛІЄНТОМ. ЗВЕРТАЄМО УВАГУ, корпоративні замовлення, попереднє замовлення, в т.ч. новорічний товар - НЕ ПІДЛЯЖАТЬ поверненню, оскільки це сезонний товар. Картини, канцтовари, пакети, посуд - НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ ПОВЕРНЕННЯ ті товари та упаковки, які БУЛИ В ВИКОРИСТАННІ (а саме, малювалися, відкрита пачка, використані ручки, олівці та посуд і т.д.). - Компанія здійснює повернення та обмін цього товару відповідно до вимог законодавства. - Повернення можливе протягом 14 днів після отримання (для товарів належної якості). - зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок покупця Відповідно до чинного законодавства, ви можете повернути товар належної якості або обміняти його, якщо: - товар не був у вжитку і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо; - товар повністю укомплектований та збережена фабрична упаковка; - збережено всі ярлики та заводське маркування; - товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості. Більш детальну інформацію з усіх питань ви можете отримати у спеціалістів нашого магазину за номером 0932531120. Адреса повернення: м Дніпро нова пошта відділення 168 але додатково необхідно узгодити зі співробітником. Повернення БРАКУ здійснюється за рахунок компанії. Повернення грошей ПІСЛЯ ОТРИМАНОГО ТОВАРУ ПРОТЯГОМ ДОБИ. Повернення та заміна товару ЗА БАЖАННЯ КЛІЄНТА якщо товар НЕ ПІДІЙШОВ - за рахунок клієнта. СПОСОБИ ДОСТАВКИ: - НОВА ПОШТА - УКРПОШТА - САМОВИВІЗ СПОСОБИ ОПЛАТИ: УКРПОШТА тільки за ПОВНОЮ ОПЛАТОЮ. НОВА ПОШТА МОЖНА ЗА ПЕРЕДОПЛАТОЮ ТА СУМУ РІЗНИЦЬ ПОДАТКОВИМ. Сума передоплат залежить від габаритів посилки та суми замовлення. Детально можна прочитати в категорії ''ДОСТАВКА ТА ОПЛАТА''.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner