Поширені питання
Що буде в тому випадку, якщо замовленого товару немає в наявності?
Завжди на заміну надається СХОЖИЙ товар (різниця може бути в малюнку/виробника тощо). Ви маєте право погодитися або відмовитися від заміни товару.
В такому випадку, даний товар буде видалено замовлення в час погодження.
До яких міст здійснюється доставка?
Регіони доставки: Україна:-
- Донецька область (в залежності роботи пошти)
- Закарпатская область
- Запорізька область (в залежності роботи пошти)
- Івано-Франківська область
- Київ
- Київська область
- Кіровоградська область
- Чернівецька область
- Вінницька область
- Волинська область
- Дніпропетровська область
- Закарпатська область
- Львівська область
- Миколаївська область
- Одеська область
- Полтавська область
- Рівненська область
- Сумська область (в залежності роботи пошти)
- Тернопільська область
- Харківська область (в залежності роботи пошти)
- Херсонська область (в залежності роботи пошти)
- Хмельницька область
- Черкаська область
-
- Чернігівська область
- Закарпатська область
-
Скільки коштує доставка?
Доставка залежить від габаритів посилки та обраної компанії для перевезення та габаритів посилкм
НОВА ПОШТА
ПАШТОМАТ від 80грн
ВІДДІЛЕННЯ від 100грн
КУР'ЄРОМ від 120грнЯка сума мінімального замовлення?
Сума мінімального замовлення для відправки Новою поштою - 500 грн.
Сума мінімального замовлення для відправки Укрпоштою - 500 грн.
Що робити якщо забраний товар на пошті виявився пошкодженим?
Ми дорожимо своєю репутацією і ніколи не отруюємо браковані або пошкоджені товари, всі посилки перевіряються перед відправленням. Обов'язково перевіряйте товар, коли забираєте його на місці! В даному випадку ми не зможемо Вам допомогти.
Якщо Ваше замовлення було відправлено "Новою Поштою", то при отриманні Ви зможете відкрити посилку, і переконатися, що Ви отримали те, що хотіли і посилка не має пошкоджень і тільки після цього забрати її.
При відправці іншою службою, Вам необхідно буде відразу звернеться до працівників служби доставки для отримання страхового відшкодування — всі посилки застраховані.За чий рахунок здійснюється доставка поштою?
Доставка здійснюється за РАХУНОК КЛІЄНТА.Чи можна замовити товар післяплатою?
Так, але з ПЕРЕДПЛАТОЮ. Сума передоплати ЗАЛЕЖИТЬ від СУМИ ЗАМОВЛЕННЯ.Коли після замовлення здійснюється відправка?
Відправка відбувається в день замовлення і його оплати до 18.00 з ПН-ПТ "Новою поштою". За рахунок навантаженості мах 2 дні
Відправка Укрпоштою" з ВТ-ПТ о 17.00. За рахунок навантаженості та відключення світла - відправка може бути до 3х днів
Враховуйте вихідні дні -МИ НЕ ПРАЦЮЄМО!
Як сплатити своє замовлення?
1-й спосіб: Після підтвердження замовлення менеджером буде відправлено смс з реквізитами для оплати на картку Приватбанку.
2-й спосіб: Можна сплатити готівкою при отриманні на офісі.
3-й спосіб: Післяплата на пошті при отриманні але ПО ПЕРЕДПЛАТІ
Як зробити замовлення?
Замовлення можна оформити такими способами:
- На нашому сайті
- По телефону
- Через соц мережі : Viber, Telegram, WhatsApp
Чи надаєте розстрочку?
Ні, розстрочка не надається.